De service van Rotman

Bij Rotman Whirlpools staat onze service hoog in het vaandel. Wij staan volledig achter de kwaliteit van onze producten. Toch kan het voorkomen dat onze producten iets mankeren. Denkt u dat er iets mis is met het bad? Dan verzoeken wij u om een serviceaanvraag te doen via uw Rotman dealer waar het bad is aangeschaft.

Voordat u via de dealer een afspraak maakt met onze storingsdienst, zijn er een aantal punten die u zelf kunt controleren. Deze staan onder het kopje “Meest Gestelde Vragen”

Meest gestelde vragen

Voordat u een afspraak maakt met onze storingsdienst, zijn er een aantal punten die u zelf kunt controleren.

Het whirlpoolsysteem functioneert helemaal niet?

Controleer of de stekker van het whirlpoolsysteem in het stopcontact zit en of het stopcontact voeding heeft.

Heeft u een elektronisch systeem en funcitoneert het systeem helemaal niet?

Controleert u dan of u voldoende water in het bad heeft. (er dient minimaal 6cm water boven de bovenste waterjet te bevinden).

De blower doet het wel, maar er komt geen lucht uit de bodemjets?

Controleer of de luchtslang op de blower is gemonteerd. (deze wordt tijdens het transporteren verwijderd van de blower)

Het Whirlpoolsysteem springt automatisch aan wanneer het bad leeg is gelopen.

Dit komt door de automatische na-blaasfunctie van het luchtsysteem om al het water uit de jets te laten lopen.

Garantie

Rotman wil graag dat gebruikers van onze whirlpools tevreden zijn met de aankoop, en natuurlijk tevreden blijven over het product.

Omdat onze producten allemaal van Europese fabrieken komen, kunnen wij hoogwaardige kwaliteit garanderen. Dat zie je terug in onze garantieperiode. 

Op al onze baden zit daarom standaard 2 jaar garantie.